Työnhaun startti-info on työnhakijoille suunnattu webinaari, erityisesti juuri työnhakijaksi ilmoittautuneille!

Tietokoneelta seurattava webinaari antaa tärkeitä ohjeita asiointiin Hämeen TE-toimistossa sekä muun muassa ajankohtaista tietoa avoimista työpaikoista.

 

Työnhaun startti-infon sisältö:

  • Asiointi Hämeen TE-toimistossa
  • Työnhakijan oikeudet ja velvollisuudet työttömyysturvaan liittyen
  • Oma asiointi -verkkopalvelun käyttö ja suunnitelmaehdotuksen laatiminen
  • Työnhaun muutosten ilmoittaminen
  • Työnhakuun liittyvien lomakkeiden täyttö ja lähettäminen
  • CV-netin laatiminen ja julkaiseminen
  • Katsaus Oman osaamisen markkinointiin ja työnhakuasiakirjojen laatimiseen
  • Nuorten infossa lisäksi tietoa nuorisotakuusta

 

Webinaarin kesto on noin 1,5 tuntia. 

 

Toteutusajankohdat: 

Ei webinaareja tällä hetkellä. Katso webinaaritallenne sivun alalaidasta.

 

Osallistuminen työnhaun startti-infoon: 

Osallistuminen webinaarina järjestettävään työnhaun startti-infoon on helppoa, sillä voit osallistua siihen suoraan omalta tietokoneeltasi.  Liity webinaariin klikkaamalla alla olevaa painiketta ja syöttämällä nimesi ja sähköpostiosoitteesi. 

 

 

 

Liitythän webinaariin aikaisintaan 15 minuuttia ennen webinaarin aloitusajankohtaa. Liityttäessä aikaisemmin ei automaattinen ohjaus webinaariin välttämättä toimi. Mikäli et ohjaudu automaattisesti webinaariin, liity webinaariin uudelleen tältä sivulta.  

 

Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta käytettävissä, käytä kirjautumiseen omaa nimeäsi ja osoitetta webinaarit@aamos.fi. 

Huomioithan, että osallistuminen webinaariin ei onnistu TE-toimiston asiointitiloista löytyviltä asiakaspäätteiltä 

 

Teknisiä ongelmia webinaariin osallistumisessa? 

Mikäli sinulla on teknisiä ongelmia osallistumisessa tai esim. äänten kuulumisen kanssa, saat apua webinaarin chat-toiminnon kautta tai palveluohjauksen puhelinnumerosta 0400 972 147

 

Katso työnhaun startti-infon tallenne

Huom! Videossa mainittu Heinolan etäohjaus on päättynyt.